Únava, stres, vyčerpání? Doplňte si hořčík!

12. srpna 2019

Hořčík, neboli magnesium, se účastní mnoha biologických reakcí v našem těle. Přitom až třetina České populace trpí nedostatkem této důležité minerální látky! Na vině je rychlý životní styl, nesprávné stravování a nadměrná psychická zátěž.

 

Proč je hořčík důležitý?

 

Existuje několik důvodů, proč byste měli dbát na udržování optimální hladiny hořčíku v těle. V první řadě proto, že se zvykem jej označovat jako univerzální „životabudič“: přispívá ke snížení vyčerpání a únavy a k normálnímu metabolismu, důležitému pro tvorbu energie. Dále je nesmírně důležitý pro správné fungování psychiky a nervového systému, rovněž napomáhá ke správnému fungování svalů a k udržení zdravých kostí a zubů. Pravidelné užívání této minerální látky je třeba především při nadměrné psychické zátěži a stresu, při vyčerpání z důvodu vysoké fyzické námahy a je vhodné i při premenstruačních potížích a svalovém napětí.

 

Stačí pouze hořčík ve stravě?

 

Krytí potřeby magnésia potravou je velmi nespolehlivé. Obsah magnésia kolísá podle obsahu v půdě a ten je nedostatečný. Rovněž tepelné zpracování a konzervace potravin snižuje obsah magnésia. Vstřebávání zhoršuje i obsah tuků, cukrů a vlákniny ve stravě, dále zvýšené solení jídel, nadměrná konzumace alkoholu, kávy a energetických nápojů. Důležitou roli hraje i častý a dlouhodobý stres. Proto se doporučuje doplňovat hořčík formou doplňků stravy.

 

Který hořčík si vybrat? 

 

Pokud zvažujete, kterou formu hořčíku zvolit, vyzkoušejte naši novinku Magnesium B6 Active. Obsahuje organickou formu hořčíku, která má vysokou vstřebatelnost a tím pádem i vysokou účinnost. Přidaný vitamín B6 účinek hořčíku ještě znásobuje. Tablety Magnesium B6 Active neobsahují cukr, lepek ani laktózu.

Užívá se 1 tableta 2x až 3x denně.

Těhotné a kojící ženy užívají 1 tabletu denně.

Od září 2019 ve Vašich LÉKÁRNÁCH !!!